|
||
|
Norges Bandyforbund v/Innebandyseksjonen søker med dette arrangør(er) for Eurofloorball qualification 2007. Arrangementet skal avvikles i perioden onsdag 29. august - søndag 2. september 2007. Arrangementet inneholder følgende: Menn (18 kamper 3x20 min) Kvinner (18 kamper 3x20 min) Interesserte klubber/kretser sender søknad til Norges Bandyforbund v/Terje Larsen. Søknad skal være oss i hende senest 28. februar 2007. Kortfattet om hva arrangementet innebærer Losji Arrangøren skal kunne tilby overnatting til en rimelig pris på skole, vandrerhjem, pensjonat, campinghytter og hotell i nærheten av spillearenaen. Det skal tilbys frokost ved eventuell skoleovernatting. Det er en fordel om arrangøren har en avtale med et lokalt reisebyrå eller lignende, som de deltakende lagene kan kontakte vedrørende overnattingstilbud. Mat Lunsj og middag skal kunne ordnes til en rimelig pris i nærheten av spillearenaen. Spillearenaene Det skal benyttes to haller i hele perioden, og det er en fordel om banene ligger i samme bygning. Spillebanen skal være 40x20 meter (dispensasjon må søkes for annen størrelse). Arrangøren skal påse at det er minst 3 personer i sekretariat og 4 vantvakter i begge haller og ved samtlige kamper. Det skal være kafeteria og informasjon lett tilgjengelig for begge hallene. Det skal være sitteplass for 500 personer i hovedarenaen. Foruten dette er det bra om det er oppvarmingsmuligheter innendørs. Trekning Trekningen av grupper og kampprogram foretas av IFF i samarbeid med NBF. Dommere Uttak av dommere og oppsett av disse foretas av IFF. Inntekter Det vil bli utarbeidet en avtale mellom arrangør og NBF når kontraktsforhandlingene mellom NBF og IFF er avsluttet. Ved eventuell TV-sending eier IFF/NBF retten til reklame på både vant og det såkalte andrebåndet. Programblad Skal inneholde lagoppstillinger, dommere og kampprogram. I programbladet eier NBF retten til 3 helsider. Deres søknad Skal være NBF i hende senest 28. februar 2007 v/Terje Larsen og skal inneholde: - Arenaen/arenaenes navn og opplysninger om disse. - Tenkt opplegg for kampene. - Beskrivelse av hvordan resultatservice skal foregå (web-løsning). - Muligheter for trådløst nettverk i arenaen(e). - Mat- og overnattingsmuligheter, samt prisnivå. - I tillegg: pauseaktiviteter, kopi av foreløpig hallbestilling m.m. Beskriv deres tenkte opplegg så detaljert som mulig pr i dag. Om ikke alle detaljer er klare så går det fint å komplettere med disse i etterkant. Eventuelle spørsmål rettes til: terje.larsen@nif.idrett.no.
For spørsmål om sidene ta kontakt med innebandy@nif.idrett.no
|